Általános szerződési feltételek

Információk az Eladóról

A www.fa-terem.hu weboldal üzemeltetője az ANNA-FA Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság, továbbiakban „Eladó”.
Székhelye: 6728 Szeged, Baktói u. 68.,
Telephely - üzlet:  Fa-Terem Faárubolt 6723  Szeged, Debreceni u. 31.
Adószám:  20297066-2-06  , Cégjegyzékszám:  06-06-010663
Bankszámlaszám: ERSTE BANK  11606002-23369000-06000003
Ügyfélszolgálat munkaidőben: Hétfő  -   Péntek  8.00  -  16.30   
Telefon:06/62-488-578, Mobil:  06/20-553-83-84  (Baloghné Busch Anna)
E-mail: info@fa-terem.hu

További információk

A távollévők között kötött szerződés akkor jön létre, ha a „Vevő” regisztrációt követően elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A szerződés nyelve magyar, a szerződés írásban kötöttnek minősül, online iktatásra kerül, és bármikor visszakereshető. A szerződés nem utal magatartási kódexre, az Általános Szerződési Feltételekre a Ptk.4. és a Ptk.209. paragrafusában foglaltak az irányadóak.
 

Vásárlás menete

1.  Regisztráció

A www.fa-terem.hu weboldalon található webáruházban történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A Regisztráció menüpont alatt található űrlap maradéktalan kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Regisztráció során a rendszer lehetőséget ad az adatbeviteli hibák javítására. A Vevő a regisztráció elküldésével kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti, amennyiben nem fogadja el, úgy csak személyes vásárlásra van lehetősége. Sikeres regisztrációról az Eladó e-mailben értesíti a Vevőt. Az adatok pontatlan megadása miatt keletkezett károkért az Eladót nem terheli felelősség.

2. Termék kiválasztás

A megrendelés tárgya a Fa-Terem Webáruházban megjelenített termékek, melyek adatainál található a termék megrendelés pillanatában hatályos bruttó ára, mely tartalmazza a 27% -os ÁFA-t, a termék lényeges tulajdonságai, ezenkívül a termék fényképe, mely csak illusztráció, eltérhet a valóságtól. A webáruházban feltüntetett árak csak az áruházon keresztül történő elektronikus vásárlás esetén érvényesek. A Vevő által elküldött megrendelés és a szállítás részleteiről az Eladó 48 órán belül visszaigazolást küld a Vevő részére, mely által a két fél között szerződés jön létre. Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg  a Vevőt nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére. Amennyiben a Vevő egyedi megrendelést kíván leadni, úgy előzetesen telefonon történt egyeztetés és árajánlat után kerülhet sor a megrendelésre

3. Szállítási információk

0 – 50 kg-ig

A megrendelt termékeket 2 – 6 munkanapon belül szállítjuk ki.
Termékeinket  a DPD futárszolgálat szállítja a következő díjszabás szerint.
0,1 kg -tól
3,0 kg -ig
2.220,- Ft
3,1 kg -tól
5,0 kg -ig
2.520,- Ft
5,1 kg -tól
10,0 kg -ig
2.670,- Ft
10,1 kg -tól
15,0 kg -ig
2.810,- Ft
15,1 kg -tól
20,0 kg -ig
2970,- Ft
20,1 kg -tól
25,0 kg -ig
3.040,- Ft
25,1 kg -tól
31,0 kg -ig
3.999,- Ft
31,1 kg -tól
35,0 kg -ig
6.040,- Ft
35,1 kg -tól
40,0 kg -ig
6.170,- Ft
40,1 kg -tól
45,0 kg -ig
6.310,- Ft
45,1 kg -tól
50,0 kg -ig
6.470,- Ft

50 kg felett

Érték alapján történik a kiszállítás 5 -10 munkanap között.
A szállítást a Kova Trans végzi a következő díjszabás alapján:

0,- Ft -tól
50.000,- Ft-ig
7.000,- Ft
50.001,- Ft -tól
80.000,- Ft-ig
8.200,- Ft
80.001,- Ft -tól
120.000,- Ft-ig
9.500,- Ft
120.001,- Ft -tól
200.000,- Ft-ig
12.000,- Ft
200.001,- Ft -tól
250.000,- Ft-ig
18.000,- Ft
250.001,- Ft -tól
300.000,- Ft-ig
23.000,- Ft
300.001,- Ft -tól
400.000,- Ft-ig
25.500,- Ft
400.001,- Ft -tól
500.000,- Ft-ig
32.500,- Ft
500.001,- Ft -tól
750.000,- Ft-ig
37.000,- Ft
750.001,- Ft -tól
1.000.000,- Ft-ig
49.000,- Ft
A megrendeléskor a Vevő a következő fizetési módok közül választhat:
- Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg az Eladó telephelyén,
- Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg házhoz szállításkor a futárnál,
- Előzetes banki átutalással (az Eladó bankszámlaszáma: 11606002-23369000-06000003 )  
Az előzetes banki átutalás esetében az Eladó a megrendelés teljesítését csak akkor kezdi meg, ha a vételárnak megfelelő összeget jóváírták az Eladó bankszámláján. Kizárólag ez a fizetési mód választható abban az esetben, ha a Vevő egyedi utasításai szerint, külön kívánság alapján előállított termékre irányult a megrendelés.

4.  Az áru átvétele

A Vevőnek lehetősége van személyes átvételre az Eladó telephelyén illetve lehetősége van a regisztrációkor megadott címtől eltérő címre kérni a szállítást. Az átvétel helyszínét a megrendeléssel egyidejűleg kell meghatároznia.

Személyes átvétel az Eladó telephelyén

A megrendelt áru személyesen történő átvételére az Eladó által visszaigazolt időponttól valamint a megrendelés kinyomtatott visszaigazolásának felmutatása mellett van lehetőség. Ebben az esetben természetesen nem terheli szállítási költség a Vevőt. A megrendelt árut az Eladó a visszaigazoló e-mail-ben meghatározott szállítási határidőt követően még 2 munkanapon keresztül tartja fenn a Vevő számára. Eladó a Vevő részére az árut csak akkor köteles kiadni, ha a Vevő a vételárat maradéktalanul megfizette. Személyes átvételkor a Vevő köteles elvégezni a minőségi és mennyiségi ellenőrzést és az esetlegesen felmerülő kifogásairól az Eladót haladéktalanul szóban értesíteni.

Házhoz szállítás

A házhoz szállítás pontos idejéről és a szállítási költségről az Eladó a Vevőt írásban, e-mail útján illetve telefonon tájékoztatja. A szállítási költség nem tartalmazza az áru pakolását, vagy emeletre történő felvitelét. Banki átutalással történő fizetési mód esetén, a házhoz szállítás csak a teljes vételár és a szállítási költségek az Eladó számláján történő jóváírása utáni időpontban lehetséges. A házhoz szállítás költségeiről a Vevő a megrendelés előtt a Kosárban tájékozódhat, valamint azt a megrendelés visszaigazolása is tartalmazza. Sikeres kézbesítés érdekében a Vevő által meghagyott telefonszámon,illetve e-mailen keresztül az Eladó időben egyeztet a Vevővel a szállítás időpontjáról. A fuvarozó cég a sikertelen kiszállítást követően még egy alkalommal megkísérli kiszállítani a megrendelést. Ha ennek ellenére a kiszállítás sikertelen a Vevő a szállítással kapcsolatban felmerülő valamennyi költség megtérítésére köteles, beleértve a visszfuvar költségeit is. Az újabb kiszállítás időpontja a korábban sikertelen kiszállítással kapcsolatban felmerült oda-vissza fuvarköltség, valamint az új kiszállítási költség megtérítése után történik. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában az árut tételesen ellenőrizni, hiánytalan, sérülésmentes teljesítés esetén a szállítólevelet aláírni. Ezt követően hiányosságokra és sérülésekre vonatkozó reklamációkat az Eladónak nem áll módjában elfogadni. Sérült, vagy hiányos áru leszállítása esetén  a Vevő köteles a szállító cég alkalmazottjával jegyzőkönyvet felvetetni és a felmerülő kifogásokról az Eladót haladéktalanul írásban tájékoztatni.

5.  Elállási jog

A Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás elindítása előtt a vásárlástól elállni. Ezt az igényét írásban e-mail útján  vagy telefonon is jelezheti az Eladó felé. Amennyiben az Eladó még nem intézkedett a kiszállításról úgy a Vevőt ebben az esetben semmilyen költség nem terheli. Az áru átvétele után a Vevő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik. Az Eladó a Vevő részére a vételárat az elállást követő 30 napon belül köteles visszatéríteni. Az Eladó abban az esetben, ha a Vevő a terméket nem az átvételkori állapotában szolgáltatja vissza, és az Eladó ugyanolyan feltételek mellett nem tudja továbbértékesíteni, úgy a Vevő felé kártérítési igénnyel élhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt. Az Eladó nem köteles olyan termék visszavételére, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. A Vevőt ebben az esetben nem illeti meg az elállási jog. A távollévők között létrejött szerződések és az elállási jog részletes szabályait a 17/1999. Kormányrendelet tartalmazza, melyet a Felek a jelen szerződés kapcsán irányadónak tekintenek. A törvény teljes terjedelmében az alábbi linken keresztül elérhető: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli!  A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vevő által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!

6. Garancia, szavatosság

A jótállásra és a szavatosságra a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadók. A szavatosság csak a termék minőségi hibája esetén érvényesíthető. A Vevő az internetes megrendeléssel, a szállítással és a csomagolással kapcsolatos kifogásait az info@fa-terem.hu e-mail címen terjesztheti elő.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

7. Panaszügyintézés

Az 1997. (I.22.) Kormányrendelet alapján - amely az üzletek működését és a belkereskedelmi tevékenység folytatását szabályozza - a Vevő szóban, vagy írásban közölheti panaszát az Eladóval. A panasz szóbeli közlését Vevő megteheti az Eladó  06 (62) 488-578 telefonszámán keresztül, illetve személyesen is az Eladó telephelyén a 6723 Szeged  Debreceni u 31. cím alatt. A szóbeli panaszt lehetőleg azonnal orvosolni kell. Írásbeli panaszközlésére a Vevőszolgálat info@fa-terem.hu  címe használható. A vevő panaszára legkésőbb 30 napon belül köteles az Eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni.

8. Adatvédelem

A Vevő által, a megrendelés során közölt minden személyes adattal kapcsolatban az Eladó a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény alapján jár el. A megrendelések teljesítéséhez szükséges alvállalkozók, illetve az Eladó által adatfeldolgozással megbízott feldolgozó részére történő adatszolgáltatást leszámítva az Eladó a tudomására jutott, általa kezelt adatokat harmadik személynek nem szolgáltatja ki. A termék helyes kézbesítéséhez feltétlenül szükséges adatokat az Eladó jogosult a szerződéses alvállalkozónak (név, kézbesítési cím, telefon) átadni. A Vevő tudomásul veszi, hogy az adatkezeléshez történő hozzájárulását jogában áll bármikor írásban visszavonni, módosítani, továbbá kérheti a személyes adatok törlését az info@fa-terem.hu  címen.

9. Felelősség

A www.fa-terem.hu weboldal „Webáruház” menüpontján keresztül való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amely a www.fa-terem.hu weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató/Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Az Eladó nem vonható felelősségre vis major esetén sem. Vis majornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, melyek megakadályozzák a webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. Egyedül a Vevő felelős a www.fa-terem.hu weboldalához való kapcsolódásért és a Webáruházból történő vásárlásért.


10. Egyéb

Az Eladó szabadon módosíthatja a jelen Általános Szerződési Feltételeket.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege online megjelenik a weblapon. Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az Eladó szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a Vevő regisztrációját és megrendelését. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket békés úton rendezzék. Amennyiben a jogvita békés úton nem érhető el, úgy a jelen szerződési feltételekből származó bármilyen vitás kérdés elintézésére a területileg illetékes Bíróság illetékes.

Szeged, 2015. június 17.
ANNA-FA BT.

LépcsőlapKerítéslécHomloklapKapaszkodó
Copyright Fa-Terem Faárubolt © 2017
Created by Ricci

PayPal PayPal PayPal PayPal PayPal Shipping